Q-Link

Training Commerciële vaardigheden

Wil jij jezelf de belangrijkste commerciële gesprekstechnieken eigen maken? Wil je leren hoe je met meer zelfvertrouwen een goed gestructureerd verkoopgesprek kunt voeren? In deze training leer je jezelf, jouw product of dienst en jouw bedrijf naadloos te matchen met de belangen en behoeften van de klant. Bezwaren overwinnen en commerciële slagkracht vergroten door het verkrijgen van relevante informatie. Na afloop van de training ben je in staat te achterhalen wat en vooral waarom de klant iets wil.

Onderwerpen die in de training behandeld worden zijn onder andere: Wie is mijn klant? Wat wil de klant en waarom? Hoe win ik het vertrouwen van de klant? Hoe houd ik het initiatief in handen? Hoe reageer ik het beste op weerstanden en bezwaren? Hoe overtuig ik de klant? Hoe speel ik in op de non-verbale communicatie van de klant? Hoe presenteer ik mijn bedrijf in een salespitch? Hoe herken ik koopsignalen? Hoe sluit ik de order af?

De combinatie van rollenspelen, praktijkcases en theorie staan borg voor resultaten die onmiddellijk in de praktijk kunnen worden toegepast!

Voor wie?

Deze training richt zich op professionals die regelmatig contact hebben met klanten. Dit kunnen verkopers zijn, maar ook medewerkers in ondersteunende functies, zoals bijvoorbeeld projectmanagers, adviseurs, servicemedewerkers, commerciële binnendienst en helpdeskmedewerkers.

Groepssamenstelling

De groep bestaat uit maximaal 12 deelnemers. Er is een diversiteit aan functies, achtergrond en organisaties vertegenwoordigd uit het bedrijfsleven, overheidsorganisaties en zorginstellingen.

 

Geïnteresseerd in ons aanbod van trainingen en coaching? Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek over onze aanpak en specifieke mogelijkheden voor jouw team(s).  

<<terug