Q-Link

Training Klantvriendelijkheid/Gastheerschap

Klantvriendelijkheid is belangrijk voor het imago van een bedrijf/ organisatie. Werken met gasten, klanten of bezoekers vraagt om klantgericht werken en een serviceverlenende houding van de medewerkers.

Maar: hoe buig ik de wensen van de klant om naar de wensen van het bedrijf? Slaagt je er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als je hem niet heeft kunnen helpen? En hoe reageert u op klanten die een klacht hebben of agressief worden?

Deze training is gericht op het vergroten van persoonlijke vaardigheden in het omgaan en communiceren met de klant. De nadruk ligt op contact maken, het snel op tafel krijgen van de (hulp) vraag en op correcte wijze doorverwijzen of afhandelen van klachten. Ook op respectvolle wijze grenzen stellen en handhaven hoort bij de inhoud van deze training.

Voor wie?

Voor iedereen die in contact staat met gasten. De gastvrijheidstraining is voor medewerkers die in contact staan met interne en externe klanten en gasten. Iedere medewerker heeft twee beroepen: je professie en daarnaast en ben je altijd ook gastheer/-vrouw. Dus of je receptionist, schoonmaker, beveiliger, vrijwilliger of manager bent, bij de overheid werkt, in een winkel, de horeca, catering, bedrijfsleven of zorg, voor iedereen is gastheerschap een must! Kortom, we bieden trainingen aan in diverse branches en op diverse niveaus.

Groepssamenstelling

De groep bestaat uit maximaal 12 deelnemers. Er is een diversiteit aan functies, achtergrond en organisaties vertegenwoordigd uit het bedrijfsleven, overheidsorganisaties en zorginstellingen.

 

Geïnteresseerd in ons aanbod van trainingen en coaching? Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek over onze aanpak en specifieke mogelijkheden voor jouw team(s).  

<<terug