Q-Link

Training Telefoontechnieken

Of het nu gaat om nieuw gedrag aanleren, kennis en vaardigheden (her)ontdekken of meer zelfvertrouwen krijgen: medewerkers zijn het visitekaartje van het bedrijf en een training is een effectief middel om doelgericht te leren en te veranderen. De kwaliteit van de telefonische dienstverlening vormt immers een geheel met de totale service van uw organisatie.

Training in telefoontechnieken is bedoeld voor jou als helpdeskmedewerker of als je in je werk ook telefonisch een klant, collega of leverancier te woord staat. De training is gericht op alle soorten telefonische communicatie. Op basis van functie, uitvoeringsniveau en begripsniveau wordt de training op maat gemaakt.

Voor wie?

Voor callcenters, telefonistes/receptionistes, baliemedewerkers, secretaresses, verkopers en helpdeskmedewerkers.

Groepssamenstelling

De groep bestaat uit maximaal 12 deelnemers. Er is een diversiteit aan functies, achtergrond en organisaties vertegenwoordigd uit het bedrijfsleven, overheidsorganisaties en zorginstellingen.

 

Geïnteresseerd in ons aanbod van trainingen en coaching? Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek over onze aanpak en specifieke mogelijkheden voor jouw team(s).  

<<terug